All I wanna do is to play that Rock'n Roll!

Tjoba! ;)

Hemma med halmen eller vad är de man säger ? :P

 Har haft mina kaniner ute, haha, tänk vad roligt det kan vara att skvätta vatten på små djur :P Eller e det bara jag som är elak ? :O

Kvällen har jag tänkt såhär: Bad med Kristin, och film ! :P
Funderar på att se The Runaways igen eller något sådant ! :) annars Remember Me, men jag känner inte för att gråta, och chansen är nog skapligt stor.. :o

Fick precis ett sms någonstans ute i köket, då låter det såhär: HEY! HEY!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY, kom ner från taaaaaket, kom ner till mej!

Så ska väl kika in det ! :P
                                                                  Hare gött

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0