Ååååh Emelie, åååååh Emelie, allt ska bli så bra

Halloj!!

 
Sitter hos Elin med Kristin och Emelie å lyssnar på Lasse Stefanz-Emelie :P haha,
Vi har nyss varit in till Ica och köpt en massa gott tills kvällen,
våran trerätters har blivit en tvårätters, men det blir nog gott ändå :D

 Vi ska grilla grillspett med kyckling, bacon å lite annat, sen äter vi sallad till det, nyttiga som vi e ;)
Skippar kolhydraterna liksom ! :P
Sen till efterrätt blire kolhydrater i Pannacottan vi ska försöka göra ! MUUUMMS! :D Men det e inte säkert att vi klarar det.. För nån dag sen skulle vi göra varma mackor hos Kristin, å det börja brinna i Våffelgärnet :P haha, å jag mitt kack skriker : HÄLL VATTEN PÅ DET !! XD Chocktillstånd.se :P
 Men som tur va var Elin å Kristin lite mer hightech och sprang ut med det och slog med en handduk tills det slocknade ;)

 Hmm,, annars har jag inte så mkt att berätta.. Igår va jag med Kristin å Elin på kvällen å ! :)
Alexander va hit med Ipoden för att han tigger bilder av mig ;) haha, men fine fine ! :D
 Fick ju träffa en 9b:are i alla fall :)

 Ajja, kvällen blir nog riktigt trevlig :D Sen slaggar vi här tror jag ! :) Föräldrafritt ! ;D Kom hit !:P
Hyrt en thriller å, så vi får väl se vem som skiter på sig först ikväll :P Kristin tror på Emelie :P Jag tror på mig själv xD

 Ajja, ni får ha det underbart !;)
Dansband in our heart :D(L)
 Puss å Klämm!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0