Å rock'n roll e visst allt dom förstår!

Tjillivippen !!


Här sitter vi, Linda å Carro.. Två NioBe-veteraner som tänker på den gamla goda tiden ! :P
Tittar på filmer, kollar på kort, snackar om allt tok stoj å skoj !
Fan vad vi saknar niobe!

Vi försöker kontakta folk om en viss klassfest :P Men ingen vet var vi ska hålla hus ! ^^
Tyckte vi kunde åka traktor å vagn, haha, det va ju kul :D Fast kallt :P
Sen kan man väl kliva av vid nån badstrand :P

Jo, om ni undrar när var å hur Carro kom hit så vare så att hon var badsugen, å jag sa väl lite sådär halvt på skämt, halvt på allvar att hon kan väl komma hit å bada med mej å Kristin å sen sova här inatt :D
Det tyckte hon lät som en bra idé så hon kom hit :D Kastade mig runt halsen på Min Arrod! Saknat henne som fa-an ! Livet är spontanitet, visste ni det ? Det är det som är livet ! :D

Badet gick åt helvete :P Vi gick ner till Räviln å det börja åska som faan, å blixtra.. Vi vågade inte bada, men nog fan blev vi blöta i alla fall eftersom det började spöregna.. vi tvekade lite grann på Guds krafter där.. Vad ville han oss igentligen.. Men jag menar.. tre år i klassen som Gud glömde ... vi var positiva i alla fall :D
Emelie kom sen oxå, hon gick hem nyss, å nu tänkte vi kika på Remember me, även fast vi e aströtta ! :P
Sayonara!! (L)

lotts av löööööv!!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0