Tre Kronor värmer dagen :D

Hallå!!

 
Gud vad skönt det är att komma hem innan två på måndagar :D Helt underbart :)
Hade sån tur imorse så att Evalott kunde skjussa in oss, så jag hann se hela matchen :D  Tack och lov :D Shiit, mitt hjärta slår nästan fortfarande alldeles för fort ^^ Jag var helt hetsig i skolan när jag kom dit för att jag var så jävla glad :D Å min pojkvän Niklas Bäckström gjorde ju mål ;) Gud vad glad jag blir :D Man märker ju vilket lag han är skapad i! ;D Sen var han assist till de andra två målen :) Det var verligen värt att kliva upp tidigt :D Skulle kunna göra det flera dagar om det var för att se på dom där :) 
                                                                                                              
 
 Skoldagen har gått måttligt fort fram.. Men det har varit ganska tråkiga lektioner ändå.. Fast på sista lektionen läste jag bara, eller drog ut lektionen på andra vis ^^
 Fick en negerboll av Emelie idag :D Gött mos ! ;)

 Idag ska Julia tävla i simning !! Så nu hoppas jag hon har badankan med å att hon vinner det där :D

 Nu ska jag nog vara cool och spela dataspel igen ^^ Jag e för het för att gå ut i denna kyla.. Jag kan bli kall :O
Hejsvej !


Bäckis (L)  

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0