Tidigt på morgonen ...

Alldeles för tidigt!
 
 
Faaaan, varför är Mikael och Erik så dumma för!??!!? Jag vill inte kalla pappa för pappa :P För man ska inte va dum om man e pappa, och man ska inte dra igång skotern i källaren som ligger under mitt rum!! Så nu har jag varit vaken i över en halvtimme.. Har jag någonsin fått sova på morgonen !?

 Sen tänkte jag vägra kliva upp, men då kunde inte ögonen låta bli att öppna sig <_> Skitögon, det e nå fel på dom :P

 Igår va jag med Kristin typ hela eftermiddagen och kvällen, fastän vi båda (hon mest) var trötta redan vid typ 5 så va jag hos henne till halv 12 :D Haha, och SötJudith kom oxå senare på kvällen, lite efter åtta ! ;) vi satt vid köksbordet och pratade och åt popcornkärnor :P Eller ja, efter att popcornen var slut :P

 Idag ska jag åka till farmor och farfar under dagen :) Sen imorgon är det ju Buddy Holly :D Dra åt H-vete vad kul! :D Fast jag vet inte vad jag ska ha på mig .. :/ 

Heej

 ( Min dator lagga sönder imorse, men inlägget hamnade i utkast, så jag slänger väl ut det nu då ! )
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0