Kärleken

 

Kärleken e I luften. Haha, men det känner inte jag, förjag sitter inomhus! :P Sååå, här inne e det kvavt å äckligt, utan dej (A)

 


Det lukatar russin här..
Ett tecken på att det e torrt.. Torrt I luften.. Här finns ingen kärlek.. Bara hat och ignori!

Man ser varann I ögonen, men man uppfattar ingenting. Man menar inget med det.. Jävla skit!

 

Som griser I säcken, sitter Emelie instängd här..
Men jag har friheten att gå ut I den friska luften.. Där kärleken finns. Men jag vill inte vistas där man kan få sitt hjärta krossat.. Så jag stannar här. Det är varmt här.




 HAHAHA Jaaa det går jättebra på våran engelskalektion som är på engelska. Men vaffan ä man svensk så e man ;D
 Kram kram

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0