Bygg en bro, och gå över den :D

Hej hej !
 
Jag vet att jag inte bloggade igår,
men Nobody's perfect right ? :P

 Sov hos mamma, och hon lät inte mig hinna blogga. Eller hann och hann, jag skulle väl hunnit, men orkade inte sätta mig vid datorn :P Emelie va här ett tag oxå och sen bar det iväg till svärdsjö ^^ 

 Kristin åkte oxå dit och vi var ute och gick i typ en timme och 15 minuter xD haha, det blev kallt som fan till slut xD
 Sen vann ju Sverige Os-guld igår :D Herrarnas stafett :D Så jävla härligt ;) 
 Tråkigt att Haag e sjuk ikväll, annars hade ju Sverige haft en chans :P


 Idag e det torsdag i alla fall, och dom dagarna brukar ju inte vara allt för ansträngade :P Fast det beror ju på, klev upp innan sex imorse och kollade på hockey och Sverige fick ju stryk! FAN VAD VÄRDELÖST :(
 Hann nästan precis in till skolan innan första lektionen, Engelska.. Gjorde ingenting ^^ Haha, har skrivit en låt som jag säkert ska spela upp.. :/ Eller läsa texten till .. Helst :P
 Ehm, sen hade vi idrott, hade ingen lärare utan två i klassen höll i det.. Det gick väl typ åt helvete xD haha, till slut spelade vi basket och jag vet inte hur många tacklingar jag fick av Anton.. Aj :P

 Sen tittade vi på Sagan om de två tornen ett tag innan vi åt xD haha, sen So, jobbade på trots att Julia och Carro fortfarande e sjuka.. Sen hade vi hemkunskap :D gjorde en omelett xD Haha, det e ju inte så mkt sport kanske :P Inte var det så jävla gott heller ^^ Sen lyssnade vi på 88.8 och jobbade på konsumentkunskap ^^
 Här har ni bild på min omelett och den färgglada är Linneas :D


 Min blir dock lite färggladade sen :P

 Äh, det här var ett helt värdelöst inlägg, det blir så när jag får så mkt att berätta att jag inte kan ta det roliga i sig xD 

 Men vi får höras lite senare !
 Imorgon, några timmar i skolan, sen LOOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Baam  !
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0