Buddy Holly-musikalen

Shit!

 
Jävlar i min själ vad bra det VA!!!!!
 Å rocknrollen gör så mina mungiper slår i öronen xD Haha, jag blir så jävla glad av musiken! Det var verkligen värt pengarna :D Brolle in My heart! Och det e så tragiskt sen när han dör.. :( 
 Men asså, jag kan inte sluta upprepa hur bra dom var, det va ju så man fick tvinga benen att sitta still :D Dom spelade Lite Jerry Lee Lewis, Ritchie Wallens, Big Bopper oxå ^^ Dom bästa låtarna är såklart Peggy Sue, The Day That I Die och Everyday, helt underbart var det :D Tråkigt att det tog slut ^^
 Det handlade ju om Buddys liv, och jamen, ja allt var bra ^^ Å Brolle är så söt, och jag älskar hans norrländska ! :D

 Sen är ju RocknRoll så bra live :) Jämfört med annan musik där det mesta är datagjort och dom knappt kan sjunga egenligen, men Rocknroll äger sönder när det är live. Hela kroppen blir varm och glad ^^ Haha :D
 Här kommer ett litet youtube-klipp när Brolle sjunger Johnny Cash's Ring of Fire

Dagens Låt: Buddy Holly - The Day That I Die

 Hej på er ! <3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0