var e ljuset, var är min livslust? vill födas på nytt men kommer ut missfött




Häejjj!

nu e jag minsann hemma ! eller det har jag redan varit i en timme ! ^^

Idag hade vi nationella prov, jag tror de gick ganska bra! :) Jag hoppas jag nailade det sista bara! Det e ju den alla poäng ligger på ! ^^

Jag är nog ändå glad vi gjort det provet nu, det va lätt egentligen.. blir nog svårare på onsdag.. men det känns skönt att bli av med det!

Sen fick Daniel mig att stanna kvar i skolan och spela gitarr med honom ^^ Inte mej emot egentligen.. ja menar.. vad ska jag hem och göra! :p pappa e ju hemma liksom xD



Aaaaja, nu ska jag släppa ut Chibannn, sen ska jag kanske baka kakor! det lät liksom som en bra idé! :P
Sen ska jag väl städa mitt rum och kika lite på droger-uppsatsen som ska skrivas tills på fredag. Men det e ju LITE svårt när man inte sett filmerna som man ska ta infon ifrån!
aja, men det e livet som falufriare!

Men öh. jaja. jag ska väl sätta igång jag då!
Ångrar att jag inte insåg redan i Falun att jag kunde ha åkt till Furudal idag!
Och jag vill så gärna upp i helgen.. asså verkligen så det gör ont.. eller ja, det e för att jag har ont i nacken! Men asså jag vill vill vill upp nu nu nu !!!!!!!
men jag vill inte åka ifrån Ronja och det väger mer <3

höj




Nomy - Cola Light

en låt man nästan önskar att man själv skrivit :P
go and fuck your best friend and you both will die
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0