The old is gone, I feel brand new and if you don't like it fuck you



å jag tkr om dej så jävla mkt, men det det är så svårt..








Igår åkte vi skoter mest hela dagen :D Först jag och Julia, sen var Elin och Kristin oxå med ! :D
Jag höll på att köra ihjäl Julia som fastnade med foten på nå vis..... men annars var det kul ! :P
Sen skulle Kristin och Julia åka spindeln i pulkan, tog en halvtimme att åka från skommartjärn och hem (kort bit!!!)

 Sen på kvällen såg jag Julia och Kristin på film, skulle se skräck, men slutade med American Pie xD
Jag och Julia somnade inte förrän halv4!!
Vaknade vid 11.. var  ju meningen att jag skulle in till stan idag, men det blev inget av med det..
Istället var Julia kvar till fem.. :)

Ikväll ska jag va med kristin om hon vill va med mej :D
Annars.. nej, inte mkt... vill inte att lovet ska ta slut.. vill att mitt liv ska vara mer händelserikt för nu händer ingenting..
ska städa mitt rum..
yeey

pöss


lyssna på eyes on fire, dagens låt! :D
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0