sit around and watch me cry, people ask what's wrong I say, I saw Linda yesterday (ny favoritlåt ;P)




pappa :  jaha erik säger att han ska flytta till mamma, tkr du det blir kul det ?
jag : nee  eller va?
pappa : ja han sa det precis att han ska det.. !
jag: jaha, men stick då ..
pappa: bfeuhfpiun qn809827r073r07008n fjiusouh200+0+i0u - å en jävla massa ord jag inte orkade lyssna på ... hörde typ nått om svetsning, att det var livsfarligt, elak, ringa mamma, förbannad, hela huset skulle brinna upp bla bla blaa!!
vafan har jag med det att göra..
asså jag har aldrig förstått det där... men pappa ska alltid skälla ut mej efter att ha skällt ut min lillebror.
det e skitkul, verkligen.. ja har fått utskällning för rätt mkt saker jag aldrig gjort.. typ åkt fiddy utan hjälm.. snälla jag kan inte ens sitta på en fiddy utan att få ärr för livet.. och nu har jag visst svetsat i hö:et oxå.. eller ja, jag har då fått en utskällning som att jag har gjort det..

nä ibland är det fan inte lätt..
dunka lite musik och stänga in sig på sitt rum kanske.. tänka över sina synder liksom....

/ Linda
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0