My heart went up and down lika a Mary go round and round



hej sötsaker!


idag har jag och julia typ sovit huur länge som helst :D sen har vi kollat på huset fullt :D
Sen har vi varit ute  å åkt skoter idag igen ! :D
Fyfan vad kul det var, vi körde nästan fast, men karl som man e så kommer man väl loss ;) sen har vi sladdad och hopppat asmkt xD Ååh det var så jävla kul och Julia flög av 24/7 !

Nu ska vi dansa till "I saw Linda yesterday" huuuur söt låt som helst!! Jag älskar den :D


haha som tur är har vi hittat några pensionärer som kan lära oss :P

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Ååååh vilken sööööt låååt ^^ Den påminde om runaround Sue .



Neej jag kommer inte till svärdsjö. ;P det finns ju inte direkt ngt jag skulle kunna äta där heller förutom kanske kokt ägg o potatis. Så nej. Men jag hoppas att ni har det trevligt! :D

2010-12-20 @ 01:12:13
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0