Just when I thought I was really okey, I saw Linda yesterday!



Tjaaaaaaaaa



vet att jag inte bloggar på bra.. fastän jag ju har all tid i världen.. men bara för att jag vet att jag måste upp med bilder från i fredags så har jag dragit ut på det.. ska försöka lägga in ikväll kanske eller annars blir det i morgon!

Just nu hinner jag inte.. ska till mamma och hjälpa henne i 74 år innan moster Maj, Mikael och kusinerna Jonas och Jonathan kommer !


Aja, av någon anledningen vaknade blogglusten till imorse när jag hade fått ett sms som berättade att Mazdahn gått igenom besiktningen ! :D Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!!!
Puss hejjj¨



<3
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0