I've been looking around, and this is what I've found: There's not one of us who wants to be somebody else




17.37
... oj tolv timmar innan jag föddes.. ja och en jävla massa dagar :P
å vad lyckliga mamma och pappa måste ha varit innan dom faktiskt lärde känna mig ;P


Har sovit i två välbehövliga timmar.. Nu ska jag bara plugga resten av dagen och natten känns det som.
Har presterat lika dåligt som ett ruttet as den här terminen och önskar jag fick börja om från början i alla ämnen nästa termin, utom möjligtvis matte som är så jävla tråkigt :P
Jag gick ur 9an utan ett g, och nu känns det som att jag bara stupar nedåt.. vill fan inte se mina betyg!!

Gäller att skriva en bra uppsats om droger nu ikväll, eller skriva klart, sen ska jag nöta lite i matteboken eftersom vi har de största nationella provet imorrn i matte !! Fyfan.. jag vill inte att det ska gå åt helvete.. men nu har jag inte pluggat matte alls på en vecka och jag glömmer saker lika lätt som en senil gammal kärring.. Åååh, jag skulle knappt komma ihåg vad mina barnbarn hette om jag hade några.. :(
Sen har vi historiaseminarium i morgon oxå! dra åt helvete skoljävel,


vårat "pepparkakshus" vi i klassen gjort ! :D


17.50
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0