I'm sorry for hurting you, for everything I just couldn't do



Hihi

Nu börjar den riktiga väntan,
Julia kommer snart..
Eller ja, först när hennes pappa har skottat av hela gården -.-


sen ska vi ut å åka skotran kan ja tänka mej ! :D
Bara det inte snöa så förpörskans mkt !



Jag har i alla fall vant mig med hårfärgen och kommer lite bättre överens med den nu :p

Oj nu måste jag bara avbryta lite grann.. Åh Emelie har gjort världens finaste!

åh älskar dig, fyy vad fint du sjunger gumman :')

nepp, nu fick jag nog nått i ögat.. ska bara... gå och ta ur det......


istället för tårar av att bli berörd, kör vi en bild som kan få dej att skratta av tårar istället kanske...

fulasyskon ! :D
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Hahahahaha, det syns att ni är släkt med varandra i alla fall, ni blir mer lik varann för varje år xD xD <3<3

2010-12-26 @ 12:45:52
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Antonia

Faaan va bra fiskbäbisen är alltså ! Linda !!!!!!!!!!!Kom hit nu :'(:'(<3<3<3<3

2010-12-27 @ 13:50:24

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0