If I opened my heart , there'd be no space for air 'coz I wanted you

hemmmmmmmmmmm ljuuvaaa hemm

Okej. fyra dagar. hundra saker att göra. varför börjar jag inte för?


Har gjort en kungmotorcykel-lista på spotify jag kan lyssna på och kanske få nått gjort!


idag var det lussebulle och pepparkaka i skolan. hatar både och så jag åt inget :P haha glädjedödare ftw!
luciatåget var.. asså.. jag vet inte.. jag tyckte inte dom var bra, så jag och john kom övens om att vi ska vara med nästa år!! haha kung det! Det ska jag inte låta honom glömma!

Bästa luciatåget fick jag dock se på facebook när mina två kusiner Emelie och Jennie har luciatåg för moster Karin :P Helt underbart var det ! Grymt! ;P

okej, nu, fokus, plugg!

 // D3r0d14!
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0