I heard this life was overrated but I hope it gets better as we go


Hejsan bloggen!


Idag har jag varit pinsamt dålig på att uppdatera!
men jag vaknade typ halvtolv, lagade mat och lyssnade på massa musik. Sen gick jag ut och gav mina kaniner mat när jag såg Ronja sitta och skaka i ett hörn... blev verkligen så jävla ledsen av att se henne så svag.. Så jag gick in och försökte komma på allt bra jag kunde göra för henne.. kokade upp vatten så hon kunde få vatten som var ljummet och inte kallt.. liksom för att öka kroppstemperaturen.. Hennes öron var dessutom isade!! Jag var så jävla ledsen för jag vet att jag inte klarar mig utan henne ! Hon är lika nära mig som en hund skulle ha varit.. (eftersom att människan ofta står väldigt nära till sina hundar) men jag står faktiskt lika nära min kanin, tror dock bara riktiga djurälskare kan förstå den kärleken..
Sen virade jag in henne i en handduk, va med henne i typ 2 timmar, gav henne massa godis å hårdbröd så hon ska bygga på sig för hon har nog gått ner till halva sin vanliga knubbiga kroppsvikt..!
Sen  begav jag mig ut i skogen för att hitta granris som jag hade inne ett tag så det skulle bli varmt, blåste på det med en hårblås t.o.m! hmm.. värmde vatten om vart annat, och gav henne jättemkt hö... Har kollat henne cirka var 20 minut sen klockan 15 och nu har vi flyttat in henne i källaren. Så hon kommer nu få vara en innekanin hela vintern! ^^ jag hoppas hon blir bra ! Hon måste det..
Ska ner till henne nu igen!
Det där e vad jag gjort idag. Och spelat super mario med lillebror xD
Kristin var hit å hälsade på och hjälpte mig mobba erik lite grann! haha :D
Inte för att de behövs för ja e så duktig på det själv! ;)

Ska ställa klockan två ggr inatt och gå upp och kolla ronja, för första dygnet e rätt kritiskt när dom flyttar in..
 
Imorrn blire skola trots att jag bara blivit värre efter dagens bravader!
pusshejj!

så stor och fin du var gumman <3



jag är inte stark, men jag krigar i alla fall
hon är inte stark, men hon krigar i alla fall
så länge hon krigar, så krigar jag
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0