everything is what she is...

Julia.. asså jag påstår inte att du är en fjortis..
bara att du är EnTjejMedAggressionsProblem .. [fj;årtiz]

:D

Jag kom precis hem.. har varit en hektisk dag kan jag meddela..
Är inte alls på humör för att skriva..
Hellre lägga mig ner och dö eller cutta mig med luckan till mitt mobilbatteri.. Välj själv!
nee, men..
jag vill typ... ta ner en soffa och en filt och bara ligga bredvid ronja.. bara övervaka.

kukhelveteskukvärld..
förlåt
men..
Det
Är
Ju
Faktiskt
Sant
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Tjolahopp!



du kommer inte till Furudalen i helgen eller? Jag är ju där hela helgen då..

2010-12-08 @ 20:14:05
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0