And you're my survival, you're my living proof


Jajjamen!

Matteprovet var inte alls som jag skrev innan.. Inte ens nära likt.. Det var värre... Det var tortyr miljoner upphöjt till miljoner gånger om.. det var omöjligt.. typ.
haha, när det var tio minuter kände jag hur galningen inom mig tryckte fram ett garv liksom bara för att håna mig för att det gått så dåligt.. Haha,
blev lite besviken men det höll inte längre.. Screw matematik, det suger :P men hade jag klarat det här provet hade jag nog försökrat ett mvg i matte, men det gick nt :P

men iallafall så gick nog historiaseminariet jag precis hade rätt så bra! Historia vill jag att det ska gå bra i!! Snälla ! Jag (endast haha) tycker att historia är ROLIGT :D eller ja.. inte roligt men det är helt okej :) Dessutom jobbade jag med kvinnor genom historien och det är intressant ! :) Kände att jag gjorde mitt bästa på seminariet och får se vad det leder till :)

Saknar Staffan, å vad jag saknar att ha alla so-ämnen med honom! Kungen, legenden ! Fyfan!
Så himla bra lärare! Å han hade bästa klassen, det säger jag er!

Nu är den här skoldagen slut.. två dagar sen har vi jullov i tre veckor :D underbart!
Fast jag måste erkänna att jag KOMMER sakna Falu Fri, Gastro och framförallt klassen :-*


Nu har jag två uppgifter kvar den här terminen:
Pythagoras sats
Svenskaseminarium

vägen känns inte längre så lång

nu ska jag snart på staden med min stjärna Julia !
Blir bättre än bäst det !
kvällen kommer bestå av mattepluggande, svenskapluggande, kanske se om filmen jag ska prata om på svenskan, sen hundar med Raggar-Krirran :D, och eh, massa musik, telefonsamtal, dusch och bloggande!
HÄJ!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

Roligt att vi är två som fick våra MVGn att fara och flyga då lilla vän ! ;) fast du kommer säkert få ditt i alla fall :D Jag hatar nationella prov....



Vi lär ses någon dag ? :) ♥♥

2010-12-15 @ 20:35:37
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0