and If you do this, it will help you find a way

jag kan göra vadsomhelst.. men du kommer aldrig tycka om mig..
jag önskar jag visste varför, vad som är fel på mig..
för ja skulle göra vad som helst för dig.
jag skulle ändra allt som är fel..
men det är svårt att förändra sig
utan att veta vad det är jag ska förändra...


If we are to judge of love by its consequences, it more nearly resembles hatred than friendship.





Bloggtorka.. eller typ bloggkyla.. beror ju på hur man vill ha det!
Fyfan vad värdelöst det känns att blogga..
varför känner jag så för? :(

skittråkigt ju!

jaha.... ja vad har hänt.. hm.. skiter i dom andra dagarna jag glömt skriva om :P
Idag i alla fall klockan 08.00 steg Julia innanför dörrn.. Den här gången var det dock ingen morgongympa på gång.. men nått var det i alla fall :P i några tiotal minusgrader åkte vi i alla fall in till stan redan vid nio, kanske därför jag är trött nu, vem vet :P
köpte de sista julklapparna och känner att det där e klart nu i alla fall ! :D
Eller ja egentligen inte, men ajja, så jävla snäll tkr ja ändå inte att alla varit :P

aja, Julia har i alla fall vunnit en snowracer ;) kul historia :P haha, dom ringde henne igår och sa att hon varit med i en tävling och hon trodde såklart det var busringare :P så hon sa: Neeej..
men då sa dom: kanske din mamma anmält dig då? Har du henne i närheten?
J: Neeee ja e ute i laggårn ja å mockar koskit!!
haha xD men dom sa i alla fall att hon hade en vinst att hämta ut på Willys i Falun xD
Haha så dit va vi idag :P haha hon hade på skämt skrivit i nått från apotekarens julmust att hon skulle ha bobben till att åka till skolan för att förbättra ozonlagret eftersom att buss eller bil släppte ut så mkt koldioxid :P
haha kung Julia!!



haha :D


sen kan ja ju slänga ut en bild från när vi åkte skoter häromdagen ! :D
åh ja e så lessen att inte filmen kunde läggas ut eftersom att musiken var "stulen" haha




Hmm.. sen ska ju dom där andra bilderna ut från helgen oxå ja ... -.- haha

först skolan i fredags :





bild 1: större delen av klassen
bild 2: John tog såklart mitt paket på klappbytet ^^
bild 3: Daniel som fick en tandborste och John med min present på huvudet :) Iknowhelikedit !
bild 4: tvilling ett jonsson och tvilling två john
bild 5: snygga killar som growlade på våran julavslutning!


Senare på fredagen





bild 1: Nicklas, Jonas, Antonia ! :D <333
bild 2: typ hela högen, Daniel, Mia, Julia, Jag, Jonas och Nicklas !! :)
bild 3: snyggve-bild på Julia Jonas Mig och Antonia :p
bild 4: Armbrytning mellan Nicklas och Daniel ^^


fyfan nu är jag stolt över mig.. tänk va bilder jag fick ut!!! :D
fast jag har fler xD
haha
men jag avslutar ändå dagen med en liten olycka som skedde när Julia skulle ta värstingbackN ! :P

puss hej på er!
Två dagar till julafton!!
känns inte så vaaaaaaaaaaaa...
see ya suckers
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0