alla dansar och jag tänker, är du också själv, var är du ikväll ?



~ Skadeglädje är den bästa glädjen


















jag saknar inte kristin och julia så jättejättemkt för jag har pratat med julia i telefon jättemycket,
och kristin var nyss här! fast jag saknar dom nog jättemkt i alla fall

sen saknar jag Elin supermycket och Emelie för henne har jag inte träffat på ett tag!
Carro träffa jag idag, men jag saknar henne superdupermkt oxå ! Och sen saknar ja Enia som ja inte
hört en syl ifrån på länge :'( Enia<3 sen saknar jag Antonia sjukt mkt och Mills <3 Sen saknar jag alla i nio b cpmkt och jag saknar dom i sp1b också lite faktiskt fast ja träffa dom ida <3.. sen saknar jag min kusin Pernilla nå så kopiöst, och jag saknar hennes två knasiga bröder supermkt oxå! sen saknar jag en massa andra kusiner och mostrar och sånt.
Jag saknar farmor och farfar och tkr det ska bli bra att åka till dom i helgen!
saknar alla mina fina vänner i furudal jättesupermycket oxå!

önskar ni kunde komma hit allihopa och ta bort all min saknad

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: caroline

my love, jag saknar dig också ! ♥

2010-12-03 @ 19:58:12
URL: http://carolineelisabet.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0