You bleed just to know you're alive

hej på sig

Usch jag mår fanimej inge vidare assåe..
Det är inte bra alls faktiskt..

Börjar bli asförkyld. :O

Morgonen var i alla fall inte så ansträngande som den kunde varit :P Jag gick, gick och gick ist för å springa å cykla  å hålla på :P Sen efter tio var vi klara.. fem timmar senare skulle jag ha franska.. :P Då drog jag hem till min käre vän Jonas som bjöd mej på mat (a Panpizza FTW!!
Vid halvtre fick jag dock dra mig mot skolan igen, där mina älskade B:are välkomnade mej varmt haha ^^ Dom bah: Ååå var har du varit hela dagen ? :O vi har haft skitkul :P Så hade dom räknat matte :P men dom hade nog haft kul iallafall.. ^^
Men jag missade att dom räkna matte.. -.- så nu kommer ja få lov att räkna ikapp imorrn! SUCK!

Sen gick jag i regnet genom hela stan, tyckte synd om mig själv, köpte glass och åkte sedan hem ! :P

Direkt kom mina älskade Judith och Kristin ner ! :D <33 Har inte träffat Juddan på jag vet inte hur länge :O ska det va så jävla svårt när vi bor på samma gata ? Å i morgon åker hon utomlands med Mathsenn... KOMMER SAKNA DEJ SOM FAN ELIN!!! :'(<333
Så nu har jag nyss kommit hem från Elin där jag hon Kristin och Emelie ätit lite kvällsmat ^^)
Nu, sova, bli frisk
höjj
Veckoplanering:
Måndag - triatlon, "sovit hos Julia"
Tisdag - Lång dag i skolan, testa bugg med Emelie, alternativt Julia, Julia sover hos mej kanske. Räkna matte.
Onsdag - Åker kanske till Furudal, kollar på hockey
Torsdag - Tar en jävligt tidig buss till skolan. Städa :P
Fredag - Antonia och Camilla kommer ner ! :D:D:D
Lördag - Granny Goes Street! :D
Söndag - Dom åker hem igen :( And my heart breaks :'o<3
'

Modell : Linda "Lillgangstern"
Foto: Roobiiinnhhh


Modell : Världens snyggaste julia <3
Foto : Rooobiiiinnnnhhh ;D



Haha första bilden ser man Falun :P Andra bilden ser vi biten jag och Linnea "glömde" gå :P


jaoo, jag, ensam i parkeringhuset med min tröstande glass (L)



 
Dagens Låt: The Runaways - I love playin with fire

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Du det är inte på tal om nåt "kanske" åka till Furudal, det blir Furudal! ;P

2010-08-31 @ 14:19:24
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0