when there's no light to break up the dark

heJheJ

jag är b.ä.s.t på att uppdatera idag ! :D
Hur är det med er allt folk ? Jag kräver ett svar för ja vill veta! :P

själv har jag nyss varit ute å åkt Cab med Antonia och hennes syster :)
Kände oss som kungar på vägen ! (ända tills det kom några ofattbart snygga bilar som antagligen va på väg till CCW....)
Men annars ^^ Körde runt Furudal, sjön, kom ut i Dalbyn och sen SydomSand eller vad dom kallar det xD
Härligt vare i alla fall :)

Tyvärr börjar regnet komma allt närmare nu.. å ja tkr det kunde varit fint nu i kväll, men det e väl för mkt begärt.. ?
Får hålla mig på dansgolvet med andra ord ^^
Ha det dunderbart ^^
Puss ;*<3

hitta någon gammal bild på Antonia och Erik på hennes dator ^^
Söööta ")

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Haha, jag vet, mina headers äger sönder ;P Och det e bra med mej, Julia kommer inte heller imorgon men det är väl som det e xD haha, hon sa att ni skulle komma och överraska mej nån dag istället :P <3333333333333333333333

2010-08-06 @ 22:16:07
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0