We were young and wild and free

hehe

lyssnar såklart på Ride on Time nu igen :P Bara för att den låten gör mig glad då x3

Emelie har varit här ett tag nu ! :) vi har typ smällt i oss bullar och pratat lite om skolan i morgon !^^
Fy fan, gymnasie.. Förstaårselev.. Moi? :O 
Hehe, jag tror jag inte fattar det och det e därför jag inte blir det minsta nervös ^^
fast jag vet inte hur jag ska ta mig in imorrn, för det går typ ingen bra buss :P
Sen vet ja inte om man får busskort xD
ingenting vet jag xD
Vet inte riktigt när jag kommer hem imorrn heller.. För jag vet inte när vi slutar xD Sen vet jag inte om jag ska va kvar på stan ! XD

haha, men efter den här sommaren så är jag inte direkt rädd för det spontana :P
Tare som de kommer :)

Här kommer någon bild ! :-)


Sötaste Mills <3


Söt du e  :)<3


Underbara :)
(konstigt att du skriver sms antonia ;-* hihi)


haha älskar sånna jackor (a



hehe tappa styret ^^ <3


HEHHE SÖTA VI E :D <333


(L)


(L)




Hockey <3

PUS

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Jag har haft det skitbra! :D Ost? Nu var det inte lika gott längre.. :P



Du verkar inte ha haft en lugn stund som vanligt.. :P



<3

2010-08-15 @ 20:59:06
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: Antonia :P

Älskar dej ! <33333

2010-08-16 @ 11:34:01

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0