there's a calm before the storm

bloggen!

Hur står det till !!
Här äre bara prima pastej ! :D
Sitter hos Antonia nu ! :P Har flyttat in här :P

Cruisingen stekte :D Det var jättekul :P Synd att Mazdan inte fick va där :P
Träffade massa folk :) Massa som jag saknat ! :D:D
Dom vi träffa va väl Jonas, Erik, Krång, Pekka, Lasse, Jonsson, Ruben med flera ! :D

Sen träffa vi Elin och Kristin oxå :D Härligt härligt ! :D

Nu e vi i alla fall hemma :) Tråkigt på ett vis, men jag tror det kommer folk hit snart :P Typ Erik Jonas och Jonas, haha :DSå vi får se om huse står kvar sen :P

Ni får hare bra!
För det har jag kan jag lova :D
PUSSAR ;*

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0