The minor fall and the minor lift

Tjenna bloggen!!

Eeeh... Jobbig dag :P
Men klassen är fortfarande sådär bra :)
Men matten... oj oj oj .. Det funkar ju inte det där ! Jag och Matte.. Ingen bra kombination !

I morgon åker jag äntligen till Furudal ! :D Shit. Can't believe it!  :D
Fast först måste jag redovisa nått jag inte tränat någonting på xD

Men det känns för jävla bra!
Furudal
Antonia
Camilla
Annat Furudalsfolk :D


Har precis letat efter en massa affischer på typ Darin, Justin Bieber å annat äckel xD Haha, det ska lätt upp på våra väggar ;D

ÅÅ min klass.. Underbara :D

Dagens Outfit:


hihi kioskmongo :D

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0