Saying, you'l never reach it

Tjo!


Lördag morgon och jag är HEMMA!! (Furudal/Östanvik/Antonias place/Mitt hem)
När jag steg innanför dörren igår här sa jag, "HEM LJUVA HEM"
(yy

Juste, haha, igår.. WoW.. Jag skrev att jag inte hade tillräckligt med hp för att klara questet, men det är ju typ hälsa eller nått xD Och jag mena experience tror jag xD
Men jag borde nog lägga ner det där snacket innan jag skadar någon :P

I alla fall, anlände till Östanvik runt halv fem igår kanske.. ? Ögonen nästan tårades när jag såg Östanviksskylten.. och sen när jag stod mellan stugan och Antonias hus någonstans där emellan oss så skrattade jag typ av lycka och jag mådde så in i helvete BRA bara :D Väldens lyckligaste tjej ! :D(A)

Sen åkte vi till Rättvik och hämtade Emil, jag och Antonia, Eva  och Linda ^^
Sen åkte vi till Kommunalhuset där det skulle vara kräftskiva (: Men vi gick ut å gick istället, upp till Furudalsskolan ! :P
Sen så åt vi, och sen va vi ner på Furudal ! ^^ Jonas va med oss nu oxå. Sen träffa vi på Fellan och Sofia och vi fick ner till Ishallen.. Då kom Krång och Annika :D :D , sen gick vi in till dom nya hockeykillarna helt spontant xD haha, fast sen gick vi igen :P
Eeeeh... sen så ... vad gjorde vi ? Åkte ner till näcken och stod där och kioskmongade oss ! ^^ Jag frös ihjäl några gånger.. men jag hade ju iallafall Emils gangsterkepa och halsduk, så det kanske räddade mig lite.. ! :O
Sen alldeles innan vi skulle hem så kom Robin och Erik och Martin Larsson oxå :D

Sen åkte vi hem, hämtade Mills å kollade på Instängd :O Blääää äckliga skitfilm ! :(
Tur att ja prata med Robin ! ^^)

Haha Camilla typ sov medan Emil och Antonia låg å va skiträdda! :P

idag blire hockey :D Skitbra det ! ^^
Pussar !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0