Or tell you to go to hell

heej :)

Det gick bra igår :P Kan jag nog få säga..
Eller ja, det låter som om att det gick bra för folk verkade tycka det xD
Sen e det så jävla adrenalinkick :D Å liksom när hockeyspelarna börjar slå med kluborna i isen och publiken sjunger med i sista två raderna och sen jublar dom och matchen börjar ! underbart :D

Fast om man säger såhär :P Jag e glad att antonia och Mills va med mej och stötta mig :P men jag klara mig nästan bättre själv xD Haha för dom prata mest bara om vad som kunde gå fel och dom var så in i helvete nervösa å satt å sa: Åh shit jag hade aldrig pallat det här! haha, fy fan :P Å jag satt där å nickade och liksom gick in i någon sorts trans där jag fokuserade på att få luft i mina lungor ^^ Haha,¨
men jaa.. sen sa Anton som han hette att jag skulle ut på isen och jag sa lugnt: jaha okej! Sen bara gick jag ut, fick tummen upp och började sjunga xD
haha sjöng första versen jättefort.. I andra skärpte jag till mig och tänkte på nått speciellt :P haha, så man märker att jag blir bättre och tryggare i andra versen ^^ Film finns tyvärr på fejjan :P

Sen när ja hade sjungit klart kom all min nervositet som jag låst inne och jag kunde knappt stå på mina fötter xD Då va det skönt att Mills och Antonia va där :D (L)
Sen träffa vi Robin, så va jag Antonia och han ute å gick för de va så kallt i ishallen :O
I alla fall så vann Ore med 5-3 :D helt fucking underbart :D

Efteråt va jag hos Antonia, där jag oxå sov eftersom vi blivit sambos :P

Har fortfarande ingen sladd tillgänglig, så därför inga bilder..
Men ... Jaa. sånt e livet (a''

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

sv: där ser du, fett bra att handla skor på rea ;D stl 38 så du kan nog inte ha dom moahahahaha, mamma har redan snott dom tillräckligt X_X jag har velat ha sånna sen första ggn jag såg dom så det var inte ens en möjlighet att gå ut därifrån och inte köpa dom <33333333333333333333

2010-08-11 @ 14:54:03
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Said By: Anonym

du va ju bäst bästis <3

2010-08-11 @ 15:36:17

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0