No he doesn't know what he's missing

ska berätta en sak för er..
jag är en sån som låter folk dra sin skit över mej..
Å det e ju inte så bra, för då mår ju jag dåligt istället..
Som tur är är jag så pass glad som person att det inte e mkt som tar sig igenom mina starka lyckomurar ;P
Men ja.. det blir ju ändå ganska mkt..

Tror typ jag borde bli psykolog eller nå när jag blir stor! :P


Hea igår, blev inte riktigt som jag trodde det skulle blir. Shit ja..
haha, men det e så mkt jag inte vill berätta här i bloggen, så det blir liksom så att jag håller käften i stället :P
Men jag e jävligt glad att jag har min kusin Jonathan :D haha, he is my guardian angel ^^
Inte för att jag hade nått att vara rädd för, typ, igår.. men det känns bra att han är där ^^

Jaoo. vad mer.. vet inte riktigt mer vad ja ska säga..

Bäst: Wheatus - Teenage Dirtbag

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0