Men det finns inget med sig som är underbart

Tjennna

Jo det va kul hos Emelie igår :D Jag Emelie Carro Kristin och Elin va dom som dök upp ^^
Vi skulle ju bada i poolen, men majoriteten backa ur :P
Så då blev det att titta på Grease ist..  Å det va ett bra tag sen :P Men låtarna kan man fortfarande ;)

Sen fika vi en massa å åt å va ut till lekparken xD haha, ja å typ jaga katter :P på ett snällt sätt alltså, vi funderade vilka som tillhörde vilka.. för det e sånt man gör här i Svärdsjö :P
Eeeeh.. Sen så åkte Carro hem, jag prata i telefon med Antonia i en timme :P haha, förstår inte hur vi alltid kan ha så mkt att prata om fastän jag träffar henne jämt :P

Hade i alla fall väldigt trevligt med alla söta igår.. Och det finns jättemkt bilder.. Men dom har inte jag :P
Jag har bara några kassa bilder eftersom att det snart är så att alla utom jag har systemis ;)

MinSötJudith och MinFiskBästis


Hugg in ! :D


typ enda bilden jag fick på carro. :'( (L)(L)


Elin va så hungrig så hon inte ens la upp maten på tallriken (aa


tjennaaa :D


snyggon<3


prillarn* ;) haha :D

Hmm.. ja Elin va väl med på i princip varje bild :P Visar liksom vem som e mest linslusig (a

Jag kommer sakna er nu när jag åker igen.. Jag saknar er alltid när ni inte är med mej !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: kirrekii

ja saknar dig redan, <3

2010-08-08 @ 12:34:20
Said By: JUDITH

Nejj ! vilka bilder XD



Saknar dig oxå redan :(<3

2010-08-08 @ 14:00:46
Said By: caroline

saknar dig också bästavän <3

2010-08-09 @ 23:24:20
URL: http://carolineelisabet.devote.se

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0