Life is no nintendo game

sitter i skolan, igen

har kommit underfund med att jag saknar Pernilla pörskans mkt !
Vill träffa henne :(<3<3<3

Hahha, igår hade jag och Julia skitkul :P Jag satt ensam tre timmar i hennes lägenhet medan hon simmade.. Fast det va kul... Jag rotade genom allt jag kunde hitta och hittade en massa hon målat.. och jag hamna i chocktillstånd för att hon är så GRYMT GRYM!
Sen städade jag åt henne men jag hitta inget att städa så jag la mig och lyssna på musik ist. :P
Sen kom hon och vi skulle till Willys.. Men vi älskar Ica Maxi mkt mer så vi bajkade dit ist där vi träffade på Roland och Ruben ^^ Roland körde drive in på Donken med cykeln och allt finns på film (a

Sen spela Julia Wow och jag spelade nått zombieskjutaskjuta-spel men jag dog hela tiden och fick börja om :(

Ajja, det va en galen men rolig kväll / natt..
Har nog fan bara sovit i 3 timmar MAX inatt..
Så gissa om ja e trött här i skolan!
Fy helvete..
Och det e värsta seg-dagen..
Hem, sova. Perfekt.
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Är det mig Pernilla du saknar? ;P



För isf saknar jag dej med <3 Det är bara att komma upp till Furudal å umgås. Jag jobbar nästa vecka också så jag blir kvar. :P

2010-08-20 @ 11:07:10
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: Pernilla

^______________________________^ happyface



Jag har haft fotar-dag idag och du borde ha vart med! Baske mej!



<3

2010-08-20 @ 13:59:48
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0