Just remember to smile smile smile

Heeej!

Nu är jag hemma efter en mysig helg i Furudal.. och jag antar att jag inte ens béhöver säga hur mkt jag redan saknar det.. 

Igår va vi på hockey som sagt.. Ore vann :) 7-5 tror jag det blev ! :) :)
He he he..
Sen.. Eeeh,
ja Oppala åkte i Brynäsbussen, så där stod väl ja å dregla ! ^^

SÖTASTE BUSSEN ! <3

Tänkte nästan hoppa in och vänta tills Brynäs ska ut å åka ! :D

Sen åt vi hos våran favoritturk Mehmet! :D <3333333 haha ^^
Sen gick jag Emil Mills och Antonia ner på bygden igen och det kom och gick en massa vid näcken ^^ Bla Erik, Myran, Robin, Jonas, osv ^^
Sen kom Jonas och Pernilla och Jonas skämde typ ut mej för hela Furudals befolkning :O Ååh han e så pinsam :P Fast senare på kvällen ringde han med ett x antal promille i kroppen och berätta hur mkt jag betydde för honom  och att han älskade mej :P Haha ! ^^

Sen åkte jag Emil och Antonia hem och se på film, men det dröjde inte länge förrän bönderna Jonsson och Robin kom i traktor från Furudal xD Hhaha, jävla bönder (a)<3
Så sen i morse när jag skulle till Furudal för  att hälsa på Jonas och Pernilla så åkte jag med Jonsson tillbaka med traktorn för han lämna den i Östanvik igår när Jeppe och dom kom och hämtade honom xD
Så idag har jag åkt traktor ner till Furudal ;D
Sen sa Robin att dom skulle åka traktor hela vägen till Falun från Furudal men dom töntarna åkte bara till Gulleråsen :P

Ajja, snart ska i alla fall jag åka till Julia :D För imorrn ska det cyklas och springas :O XD
Good luck with that ! ^^

ajjja ni får hare bra.
på fredag kommer Antonia och Camilla.
UNDERBARARE KAN DE INTE BLI!

bildbevis, ja åkte traktor

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

8-5 faktiskt.. vet jag som inte ens var där.. :P

2010-08-29 @ 21:10:20
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0