Jag är en liten fjärilslarv som legat och förpuppat mig

Tjokoko ! :)

Hemma ! ^^
Finally!
Åååååå vad jag e borta länge på dagarna :O
Idag har i alla fall varit en mkt bra dag ^^
Skolan var chill :P
Blir nog värre i morgon..
2 timmars matte.. Sen blire hårdplugg eftersom vi inte plugga nå idag, typ.

Sen gick i alla fall jag och Emelie på stan,
fast vi hann bara på Carlings (L) och sen Gina, sen såg jag Olle (min kusins kille) å jag sa: HÄÄÄÄEEEJ OLLE!!!!! :D
Sen så ville jag hälsa på Kusin Emelie så vi va hem till henne så satt vi där och skrattade som fan för att Olle är sån jävla härlig person som får en att skratta som bara faan ! :P
Vi fick dessutom lite glass ! ^^

Sen hetsgick vi på lite affärer :D
Köpt lite nytt ^^ Ni kan kanske få en bild sen :P
men det va väl solbrillor, rosa tröja, vit tröja, jacka, leggins, sjal, tröja :P hehe ^^
Tuggummi (A)

Sen åkte vi till Borlänge med pappa och Erik och åt på Max (:
då mådde ja illa som vanligt ;P

Sen åkte vi väl hem I guess ! ^^
Nu sitter jag här framför datorn med Kristin och lyssnar på Suzi Quatro, The wild one! <3
även denna dagen har nått sitt slut :P
dagarna går jävligt fort.. oO

men ni,
hej då !

dagens outfit: hihi

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0