It always leads back to thee

Hääeej bloggen !

Dåligt med bloggande nu om dagarna jag vet.
Men jag har ju faktiskt annat för mej :)

Kliver upp halv 7 på morgonen, åker med bussen halv 8 ungefär.. Sen skola hela dagen.
Jag vet inte riktigt hur det känns.. Alla andra verkar så jävla lyckliga och nöjda över sina gymnasieval medan jag fortfarande e jävligt osäker.. Jag vill att det ska kännas rätt ! Men det bara gör inte det.. Dagarna släpar sig fram.. Men idag har man liksom börjar komma alla lite närmare i alla fall :)
Fast en som heter Emma som jag pratat en del med ska typ byta kanske .. :S Det e inge vidare tkr jag..
Lekte lite lekar idag, sen har vi börjat arbeta typ oO Redan ? :O
Å vi går till 3 varje dag typ.. Fewt dryygt juee :O
Hoppas det blir bättre sen :)

Efter skolan stod Jonsson och Ruben och väntade på mig ! XP
Jonsson cyklade hem och jag och Ruben väntade på Emelie i en timme oO
Sen gick vi hem till Jonsson och spelar Battlefield (y
Skulle egentligen på stan idag men.. Det blev inte så :S
Får ta det en annan dag :)

Nu ska jag nog ta å duscha, sen ska jag försöka få tag på Antonia, för jag måste verkligen verkligen prata med henne nu.. Det börjar liksom bli alldeles för mkt nu ! :O Hon måste förklara sig lite :P

Imorgon.. Skola igen. JIPPIE! -.-'

Pussar

hahahahaha ja i mitt esse ;O

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

Schnygging ;p ^^

2010-08-18 @ 15:39:34
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0