I'm just a teenage dirtbag baby

Regn regn och mer regn!

Halv fem inatt tror jag klockan blev innan jag och Antonia tvingade oss själva att sova!
Jonsson kom och sa hej, sen cykla han iväg igen :P
Sen kom Jonas och Erik på mopparna, så vi satt lite på trappen, sen åkte vi moppe ner till Svartvik, och när jag satt bredvid Erik så lyckades han typ köra av vägen ut på gräset å moppen sladda å när han typ fått upp moppen så den liksom i alla fall går rätt så hoppas jag av i snigelfart och landar på mitt FIddyblåmärke xD På magen xD
Asså det va fan det sopigaste jag har gjort sen rullgardinen åkte upp och jag kurade ihop mig i fosterställning bredvid
 Pernilla :P


Idag ser vi på film å myser,
nu ska vi äta mat :)
<3

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Hahaha Linda du är ett sådant original! :D

2010-08-04 @ 17:56:49
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/
Said By: Pernilla

I've got two tickets to Iron Maiden baby, come with me friday don't say maybe. I'm just a teenagedirtbag baby like you oooooooooh.. :P



Wow vilka minnen som kom tillbaka till mig när jag läste din överskrift till inlägett. wow. tack för det. :D

2010-08-04 @ 22:43:12
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0