I will be stronger

Trött å sliten

Orkar ingenting just nu ! Ååh jag e så jävla trött och det e så mkt som snurrar i mitt huvud!
Å jag har ingen buss till skolan imorgon heller..

Men i alla fall så går jag i klass Sp1b :) Alltid b ! för alltid b <3
Hehehe :)

Klassen verkar ganska skön :) kan inte säga så mkt mer än så om klassen än så länge. :) Men vi är 10 tjejor och 5 pojkar :)
Jag känner INGEN i klassen, så det här blir nog spännande :P

Efter skolan träffa jag Robin en sväng sen stötte ja på Enia och sen träffa jag Carro på bussen..
Å vad jag saknar dom tjejorna.. Och Julia.. Så det gör ont.. Riktigt jävla ont ! :'(

Judith va nyss här och hälsade på :) (L) Sen har Emsan varit här :)
Nu ska jag be Antonia ringa.. För henne behöver jag nu!
Ska sova sen.
För jag e trött..
som sagt
<3


haha, oj va fult ! men jajja, det där hade jag idag ^^

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0