I am a highwayman

If you knew, Peggy Sue, then you'd know why I feel blue


Tjena!

Usch, nerverna psykar som fan..
Ibland är det en bra nervositet, å ibland tror jag att jag ska svimma av..
sen känner jag ingenting alls..
Å just nu.. vet inte riktigt..

Igår gjorde inte jag och Antonia direkt något heller :P
Såg på heartbreak hotel, skitrolig film :D sen typ It's a boy/girl thing eller vad den heter :) Oxå bra ! :D
Åt upp oss en massa så nu måste vi hitta på någe i några dagar..
Men som jag fattat det så börjar snart skolan,
och det suger.
För jag vill inte börja i skolan om jag inte får se dom ansikten jag fått se i tre år tidigare..
Tänkte på det igår.. Om det hade varit 9b jag skulle tillbaka till hade jag dött av spänning och saknad och jag hade velat börja på en gång.. Men nu e det gymnasuim, och jag skiter i det bara.. Orkar inte bry mig.

Hmm... Sjunger nationalsången om vart annat och försöker komma på nått som för mig lugn.. Men jag vet inte vad det skulle vara.. Peggy Sue och I remember you.. Men sen vet jag inte..
Nääää... ha det bra ! <3

vintras :)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0