Hey, slow it down

Tjohoo!

hahhahhah, neeeee ja e inte ett dugg trött :P
Hur kan ni tro nått sådant ? :O

Måste nog sova nu........

Nej vänta måste ju berätta lite om dagen först..

Dagens Phaiiiiill: Ja.. asså.. ja har lite för mkt tankar i min skalle för att fatta vilken busshållplats jag ska stå på ... så ja fick typ springa ifatt bussäcklet. å sen skriker typ busschauffören: "JAAA KANSKE SMART ATT VÄLJA RÄTT BUSSHÅLLSPLATS!!!!!!" vrf inte skrika det I MIKROFONEN OXÅ GUBBJÄVEL :O
haha, nej okej jag e inte så arg på han.. Men han som körde bussen har alltid varit en av mina... favoritchauffissar -.- (y

Skolan var .. ja.. haha, asså jag minns nästan inte för jag var så apigt trött.. :O Men jag vet att vi hade det fett myyyyys på eftermiddagen då jag Andreas Jakob Daniel John Madde och Sofia satt inne i mysrummet och lyssnade på Barbie Girl och övrig musik av Aqua, In flames och Fredagsmys xD Haha, ända tills so-läraren kom och stängde dörren -.- hehe ! ^^

Sen fick vi kladdkaka på sista lektionen ! :) Bra mentor den där Jennie :D
Å klassen e faktiskt mkt bra ! :) I am nöjd ! ^^

Klockan tre fick jag åka hem.. Rejdtjade som faan för ja hade en död mobil som behövde återupplivas ;o
Rejdtjade är Wow-språk.. För jag och Julia e Wowb-rudar :P Fast det stavas inte så.. Men det uttalas så.
Å vi ska bli E.L.I.T på WoW!
:D

Har lekt med Emelie och Kristin hela kvällen (:
Nämmen om man ska ta å sleepa literå ! ^^
Pussar


Juste, en låt som e bra för att vara Emo lr va d e.. hehe ^^
The Red Jumpsuit Appartus - Face down (Aucoustic)

på tal om musik. har paja högtalarna :'( R.I.P

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0