Gästbloggning av moi (Julia) eeeehh... låttext...

Woohoo!

Nu är Linda och duschar så jag pass på att skriva lite :p

 sluta tolv, gick hem å sov, Linda ringde och väckte mig,
åkte och hämta henne från hennes skola, kände mig som en förälder typ...

Gick på stan men hitta inge, gick på buggkurs men det var det värsta jag varit med på så jag stack,

hehe... alltså tänk er att ni står och dansar med någon kille/man/gubbe med handsvett som man inte känner och som inte kan dansa.. INTE KUL!

Väntar på Linda och lyssnar på nå konstig musik... varför finns inge dansband här på vår vackra jord när man behöver den!?


Jaja sov gott, det ska jag göra... hoppas jag... PUSSSSSSS älskar min LINDA! <3333

Jag är trött, okej! Då kan man inte göra nå mona lisas leende!
och vi ser faktiskt ut så där... ungefär... fast linda är typ 100 ggr sötare!

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0