Every nation, all around us

heeeeeeeeeej!

hehe trodde jag skulle vara i depression by now.. Men vet ni vad ? Jag är glad som fan ! :D
Jag har ju fan haft en skiiitbra sommar! Å skolan lär man i alla fall tillbaka till.. Så jag e bara så jävla glad och tacksam över det här sommarlovet och alla som har haft med det att göra! :D Största tacket till Antonia som ju dragit in mig i precis allting xD Även om det varit jävligt tufft ibland :P Å Mills oxå ! Fyfan vilka kanonbrudar ! Älskar dom så jävla mycket ! :D Ser fram emot sommaren 2011 som faan !
Men jag ska träffa dom jättemkt nu i höst vinter vår oxå har jag bestämt (a
Först och främst på Granny Goes Street då dom ska sova här :D
Då blire Hoffmaestro och Mimikry<3
:D

Det rann en liten tår när clion rullade utanför Östanviks gränser.. Men sen rann det av glädje och jag kände sån värme inom mig.. Så jävla underbart :') hihi ! ^^ :D

Nu ska jag käka lite mat ^^
Ska kika om jag har lite bilder sen :)
Men tills dess kan ni få en bild på mej som jag tog någon gång då jag fortfarande var ung och blond :P
Löv

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Antonia :P

Love You bby ! Ses snart och jag säger bara en sak ! UTAN DEJ så hade jag inte klarat denhär sommaren ! (L)

2010-08-15 @ 19:03:26

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0