bass bass bass bass :D

Humm humm :D

Vakna upp glad i morse ! :P
Imorrn äre cruising :D
och jag älskar gamla bilar och trevligt sällskap ! :D

Sen äre ju Furudal igen :P
Jag har kommit på en nackdel här hemma.. Haha, jag vet inte varför, men att sitta här hemma får mig att känna att jag snart ska börja i skolan.. Och det vill jag inte veta, vill inte tänka på det.. Men här hemma känns det som om att jag sitter och väntar på den sextonde..
Furudal e liksom lite semester :P

Sen i vinter kommer jag såklart tycka om att sitta hemma i ett varmt hus istället för att bo i stugan ! :P (även om jag bor mer hos Antonia eller Maj :$)

Nej idag är jag glad! Å det tkr nog mina vänner e bra, för igår vare ingen bra dag.. :S
Så idag ska jag va jättesocial med dom !!
:D
Tror jag xD
:*

Nu dunkar jag musik så det känns i kroppen! det finns ingenting underbarare!
tack för mig!


haha så söta :P :P :P (L)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: ragge :D

de låter superbra de, att du kommer vara jättesocial med oss idag ! :D

2010-08-02 @ 12:51:37
URL: http://derodiaslullaby.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0