Synd att du är så så söt!

god morgon  ! :D

 
Idag skiner solen och jag ska snart ut och sätta mig (:
Tänkte följa med pappa och Erik till morgongåva, men nu vet jag inte ens om dom ska dit, så vi får se (:

Igår så cyklade jag och Kristin årets första raggarrunda :P Det e då jag och Kristin cyklar till Svärdsjö samtidigt som vi lyssnar på musik. Hände ett x antal gånger förra året, och jag lovar er ja, tecken på sommar ;)

 Vi köpte lite caaandy, sen så gick vi med hundarna! (: Sen va vi hemma hos Kristin ett tag och nyttade oss med glass och prata lite med raggarmorsan ! Öhm, drog ner hit ett ganska bra tag ! Lyssna på en massa bra musik (a)
Sen så gick vi ut å gick ^^ Tre varv runt missionskyrkan! :D Sen vid 23.40 kom jag väl in. Låg å lyssnade på musik sen somnade jag väl klockan 1 :P

 Min förkylning går upp å ner, nu har jag skitont i käften :O Och är mer förkyld än igår :(
röv !

 Ajja, men vi hörs kanske senare (:

haha råka ta den när jag höll på å tog kort xD när jag hade sminkat mej förut ! ^^

Dagens Låt : Björn Rosenström - Het
;)  ;)  ;)

No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Pernilla

Att du skulle ja! Ja jag vet inte när vi kommer träffas igen. Du får helt enkelt rymma hemifrån! :P Det finns alltid en soffa hos mig till ditt förfogande.



kraam <3

2010-04-18 @ 13:46:28
URL: http://erikssonpernilla.blogg.se/

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0