Step Up ,

God Morgon ! :D

 
Jag skulle blogga igår, men jag orkade inte ta fram min dator ! :P
Haha,
kom hem från Furudal vid, jaa va ska vi dra till med ? Klockan var lite efter tre tror jag :)

  Sen vid fem halv 6 gick jag ner till Päämela ;)
Visade upp mina filmer lite stolt och sen kom Carrow och Änja :D
Julia elikamed SJUK :( :(
 Men hon SKA va frisk tills på Fredag  ! :)

 Öhm, vi röstade fram två filmer,
det blev Autumn In New York och Step Up :)
Step up är ju en av världens bästa filmer verkligen ! :) Helt sjukt bra !
 Och det är ju så bra musik iden :D



 Vi hade jättemösigt i alla fall :)<3

Nu ska jag lägga in lite bilder på datorn som kommer om en liten stund :)
Mobilbilder.. :P
Men dom kan ju liksom tala lite grann för sig själva ^^ 

 Tjaaaråååå

dagens låt :
Step Up Soundtrack - I'mma Shine
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0