Sommar, sommar å sol !

Hello Sweetcheeks  !

 
Solen skiner på blåa skyn, och alla är väl glada idag va ?

 Har haft kaniner ute lite grann, som man tydligt ser sommatecken på eftersom det blir en jävla fart  i dom ^^


Skulle väl ha vårstädat på mitt rum idag, men det får nog bli nästa vår ;) Haha

Lyssnar på Kristina DeBarge, har hittat en skitbra låt!! LYSSNA! och ska nu ut och tvätta rent Ronjas öga.. :S
Får se vad som händer senare idag, men det gäller väl att vila upp sig mest... Hoppas ju på att klara av skolan imorrn i alla fall, går ju sån pass kort dag... Sen på tisdagen så ska vi ha Volleybollturnering ! Sen på torsdagen ska jag och Julia in till Sam Lugnet.. Men det tkr jag mest bara verkar tråkigt och jobbigt.. Känner att jag inte riktigt vill gå där... :S


En bild jag tog i vintras.

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0