SILENCE!!! I kill you.. ;)

Här kommer två bilder från i torsdags (: Haha dom är så dåliga!! ÅÅÅH varför hade jag inte med min kamera för ? :o 

 Hade en på Enjaaaa å, men den va skitsuddig :O Hon såg typ ut som mördaren i "Jag vet vad du gjorde förra sommaren!"





Idag blir det till att smälla i sig ytterligare lite fika ;)
 Haha Erik fyllde ju år i går, sååå (: Men jag har inte köpt nått åt han än :O jag ska jag ska !

Nästa år ;)
(A)

 Pappa ska göra om mitt rum :D:D:D Det e vad jag får i födelsedagspresent..
Men sen ska ju jag till Polen å, så jag känner mig lite krävande i alla fall xD
Ska slå in väggen in till rummet bredvid där erik bodde förut innan han flyttade till källaren xD
 Kommer få ett skitstort rum :O Mer att INTE städa (A)

 Hm, annars, haha, är ju sjuk, men jag försöker att inte låtsas om det. Hela dagen igår gick jag på alvedon, men nu kan jag leva utan :P
 Har städat mitt jävla rum :O typ xD
 heeeej
dagens låt: Alexandra Burke - Bad Boys
No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0