Morronkviztennn

God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon god morron i Otaaaakt ! :P


 
Jag har precis öppnat mitt fönster för att släppa in lite vårkänslor :D Helt wunderbaum e det <3 (underbart) :P

 
Var uppe till halv 3 inatt å satt på msn . :O Fy fan.. det va väl vid halv 12 pappa sa åt mej att jag bara fick sitta i fem minuter till ;) Yeah riiiiight :P

 Fixade ju header å skit, och tittade på min blogg för att se om det blivit bra.. Haha jag e alldeles för stolt känner jag ^^


 Nu har jag fått den där förkylningen som jag nästan trodde jag skulle slippa ... Snuvaaar, och sen när jag skulle sjunga i morse kom det inte ens någon röst först, sen kom det nå hest galande.. :O

 
 Snart ska väl Kristin och jag ut och gå med en av grannarnas hundar ^^
Det blir la bra det.. Får se vad denna dagen bjuder på annat än vattna blommor och plocka ur diskmaskin :P

  Löv löv !<3

Ni kan få en bild jag tog hos farmor :)


No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0