massor med gura å sång !

tjena tjena fan ! (:

 
Här ere väl topp tio lugnaste Valborg i landet :P Medans många andra goa glaa ungdomar e ute å super, sitter jag här "hemma" i underbara Furudal med min egna drog :D Guuraaan ! :D
Jag och Pernilla har väl setat henne å liiira lite :D Ska snart fortsätta med det (:
 
 Idag har vi haft ditten å datten för oss (: Gått ner på Näcken, tittat på en av världens underbaraste filmer Avatar, lekt byggare Bob, och eeh, jag har setat o tittat på Småstadsliv (a Löv it  ! :D

 Dunkat massa musik osv osv! (: Precis som det ska vara en ledig studiedag :P

 Här kommer lite bilder på fågelleksakerna vi byggt ^^
Händiga som få !



Det blidde ingen majbrasa för mej i år.. Saknar det lite grann och ångrar att jag inte sett nån, men om ja vill ha eld får ja väl bränna upp en stol eller nått då :P
 Fyrverkerierna såg ja då i alla fall ! (:

Hoppas ingen skjutit eller supit skallen av sej ! :P
Pusssss
nu går ja vidare til Sister Hazel, Joan Armatrading, o andra gamla goa ^^

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0