I've got a feeling, that tonight's gonna be a good night

Jahaja..

 
Fick precis veta att Kristin, Elin och Lina e ute å åker epa :P Tack då snäll då tänkte jag och skickade iväg ett svikarSms :P

 Idag har hänt ganska mkt saker..
Som ni ser har jag kämpat och slitit, timme ut och timme in med bloggen och nu e den ROSA!!!
Fan vilket jobb det är..

 Annars har jag cyklat till Svärdsjö och tillbaka, lämnat in en jobbansökan, lekt med Emelie som hjälpt till med bloggdesginen och lekt lite med Judith ^^ :)

 Har väl inte så mkt mer att berätta.. Klockan är mkt. Snart dags att lura ;)

Här har ni ännu en bild från dagen :)



No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Hah men å det e ju jag

Hej hej, testar lite grann bara.. kul med en rosa blogg BTW!

2010-04-08 @ 17:27:54

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0