I'm only gonna break, break, break, break, break your heart

 Dagens Låt : Taio Cruz - Break Your Heart


  
Why is it MINUSGRADER föör ? :O

 Det kändes som frost när jag va ut till kaninerna... :(
 Jag fyller faktiskt år om mindre än en månad... Så här ska det då fan inte se ut då !
Har börjat fundera på vad jag ska önska mig.. ! ^^
Vill ju börja övningsköra (a
 Men det ska jag inte önska mig, haha, det ska jag kräva efter min födelsedag xD

 Ville ju ha en undulat, men jag orkar inte med att den skiter överallt eftersom jag har så mkt på mitt rum, och jag e sämst på att städa.. sååå ! Njaaeeej !

 Så då vet jag inte vad jag ska önska mig.. En systemkamera skulle jag aldrig få.. dessutom lånar jag väl Elins eller Kristins när hon köpt en ;) haha skämta ! :P Men jag önskar jag tog mer kort på mina poolers fan.. ! Vill liksom ha en heeel drööös med kort som man bara kan välja och vraka bland..
Nej nu bestämmer jag att i sommar då jävlar ska de tas kort ;)

 Tänkte att man kunde ta skitbra kort vid klätterställningen vid skolan, och det var ju en jättebra idé ända tills jag kom på att dom tagit bort den -_-"

 Förr i tiden brukade jag ha skitmkt kort xD Men det va för att jag och Kristin hade en takortmedvåratelefoner-tid skulle man kunna kalla det, och jag hade närmare 2000 kort på datorn nere :O
 Men sen tog ju Erik bort allt, och kanske är det därför jag inte minns något av... Den tiden.


 Förkylningen vill inte ge sig.. Och jag kan fan inte gå till skolan så här... Jag ser liksom likig ut xD Haha, det e ju okej att va med kompisar som inte e rädda för att bli smittade, för då kan ja ju fortfarande snyta mej tjugofyra/sju, men i skolan känns det inte riktigt lika bra!

  Tillbaka till vad jag önskar mig när jag fyller år då... Hmmmmm... presentkort xD haha!
New moon på dvd ;)
pengar pengar pengar ^^
Det e tråkigt att jag inte kan komma på nått exakt.. Det kommer man på efter födelsedagen..

 Egentligen ska jag väl sova nu, hade jag planerat, men jag har lovat  Kristin att jag ska gå med henne ner till bussen sen ! Möta upp Elin som kommer med den bussen oxå ! (:

 Ahmen det va väl det !
Hasta La Vista BaBy !

No you can't read my Pokerface

Kommentarer

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0