I was damned by the light

Hola amigos !

 
Längtar tills i helgen då det blir Furudal ! :D Får äntligen träffa Pernilla, så ere sista april ! ^^

 Kan ju meddela att jag fortfarande lyssnar på let me sign ;) Haha, har nt slutat än ;)

 Skolan har ju inte varit så mkt skola idag...
första lektionen hade vi "möte" haha, eller jag och tre andra goa å glada satt i ett rum och skapade historier när vi egentligen skulle komma fram till vad vi ska spela på Polenkvällen. Detta tog även halva No-lektionen, och när jag väl kom till den blev jag indelad i ett lag där jag fick vara med och svara på två frågor ^^
Sen vare lunch å sen så gick jag och Julia till Syon sådär på svenskan och när vi väl kom dit hade det börjat dragits upp med våra tröjor igen.. -_-' Alla nior som vill skaffar ju tröjor med tryck och alla i klassen signar..
hahaha, jävlar.. helvetet brakade lös på lektionen och jag tror ingen fick nått gjort.. Å sen kom läraren in och helvetet brakade om möjligt ännu mer löst :P :P Haha å ja satt å småskratta i mitt hörn ja xD

 9b. Oj oj oj.


 Tog nån bild med Julia, men vaffan, jag har ju ingen aning om vart sladden e till mobilen eller :o
Hur tänkte jag xD
Haha allt jag äger och har e ju nån annanstans än det stanset där det brukar vara :P

 Lekte med Julia i en och en halv timme som vanligt på måndagar (: vi dansade och hade kul :P
 Sen va ja med pappa in te s-sjö en snabbis, och sen va jag upp till Kristin och var med henne, sen kom Elin, hmm... sen va jag hem.. :P försökte röja i rummet, gick inge vidare.. alla grejer samlade ja på mitten xD
 Spelade neger med Elin och Kristin xD Jag förlöra heeela tiden ! :P
 Sen så va vi ut å gick och efter det så.. Hm.. Målade hela andra rummet med pappa, och sen så va jag med Kristin igen (: vi har setat och pratat här, och hon gick hem för en dryg halvtimme sen ! :P

 det var dagen det xD haha, (:
Inte roligaste läsningen kanske men :p

 Juste skulle ju in med dagens idag.. men som sagt.. kamerasladdar ? ;o
Nu ska jag lyssna lite på Alexandra Burke (;
 Sov sött alla (:

c'est mon filles


ps. har biljetter till sabaton den sjunde maj (a
 
No you can't read my Pokerface

Kommentarer
Said By: Emelie

C'est MES filles ;) <3

2010-04-27 @ 18:50:30

Whatcha say:

Hej jag heter Linda vad heter du?
Remember me

Mail'n:

Vad hette din blogg nu igen?:

Prata på du:

Trackback
RSS 2.0